W trosce o bezpieczeństwo Twojego zamówienia, wszystkie meble z naszego sklepu dostarczamy własnym transportem. Dostawa realizowana jest naszymi firmowymi samochodami, przez co mamy pewność, że Państwa meble nie zostaną uszkodzone w transporcie. Nasi pracownicy wiedzą w jaki sposób obchodzić się z tak dużym towarem.
Ponad to dzięki temu rozwiązaniu możemy zaoferować zupełnie bezpłatny transport na terenie całej Polski – płacisz tylko za zamówioną rzecz, a my dostarczamy ją pod wskazany adres.
Termin dostawy
O planowanym terminie dostawy są Państwo informowani z wyprzedzeniem, co najmniej dzień wcześniej przed przyjazdem Państwa mebla. O dostawie mebla informujemy Państwa telefonicznie, dlatego ważne jest, aby przy składaniu zamówienia podać aktualny numer telefonu, pod którym łatwo można Państwa osiągnąć. Podczas rozmowy podamy Państwu przybliżone godziny, w jakich można spodziewać się naszego kierowcy. Dostawy realizujemy w godzinach od 6:00 do 22:00, niestety nie zawsze możemy Państwu zaproponować termin popołudniowy, ze względów logistycznych niestety jest to niemożliwe, aby każdy klient miał dostawę po 17:00 :)
Terminy dostaw planowane są odgórnie, jeśli podany termin nie będzie dla Państwa dogodny, możemy przesunąć dostawę na termin późniejszy (o około 2-3 tygodnie).
Zakupiony towar dostarczamy pod dom, jest to tzw. dostawa do krawężnika. Wniesienie mebli do mieszkania należy zorganizować we własnym zakresie, meble dostarczane są w paczkach dla łatwiejszego transportu. Jeśli chcą Państwo poznać wymiary paczek i ich wagę, zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
Nasz kierowca może Państwu pomóc przy wniesieniu mebli do mieszkania. Usługa ta jest odpłatna i wymaga wcześniejszego uzgodnienia. W tym celu prosimy o kontakt – biuro@sofart.pl
Zamówienia złożone w sklepie dostarczamy tylko na terenie Polski.